Συνέντευξη με τον Giggs (Ανδρέας Γκίκας)




Interview
Giggs (Ανδρέας Γκίκας)

Σειρά στις συνεντεύξεις μας και αυτή την φορά κοντά μας έχουμε έναν από τους πιο hardcore fans του Β' Παγκοσμίου πολέμου στην θεματολογία των LEGO κατασκευών του, τον Ανδρέα Γκίκα aka Giggs!

Τα διοράματά του είναι αρκετά μεγάλα σε έκταση και δεν διστάζει να ξοδέψει αρκετά χρήματα για custom printed φιγούρες ώστε να έχει το τέλειο αποτέλεσμα!

Ακολουθούν τα social media του Ανδρέα και στην συνέχεια η συν΄ντευξη μαζί με φωτογραφικό υλικό με μερικές από τις κατασκευές του!




-Ποιά ήταν η πρώτη σου επαφή με τα LEGO?

 

Η πρωτη μου επαφη ηταν το 1990 σε ηλικια 5 ετων. Ειχαν παρει οι γονεις μου στον μεγαλυτερο κατα 4 χρονια αδερφο μου το black monarch's castle 6085,εκεινος δεν εδειξε ενδιαφερον, αλλα εγω ακομα και τωρα στα 35 μου παιζω μαζι του ακομα!!!



 

 

-Από πότε ξεκίνησες να ξανασχολείσαι με τα LEGO? (είχες dark ages?)

 

Ειχα μια μεγαλη αποχη, μια 10ετια περιπου, ξεκινησα παλι πριν 7 χρονια οταν ψαχντας στο πατάρι του εξοχικου ο πατερας μου ειχε κρατησει ολα τα παιχνιδια μου και φυσικα τα λεγκο μου!!!

 

 

-Πόσο συλλέκτη και πόσο mocer θεωρείς τον εαυτό σου?

 

Θεωρω κατα βαση mocer τον εαυτο μου, φυσικα μου αρεσουν οι φιγουρες και ορισμενα σετ αλλα δεν θα κατσω να αγορασω πχ ολοκληρες σειρες minifigures μονο και μονο για την συλλογή. Θα παρω οτι μου αρεσει για χρηση σε moc η κατι που μου κανει κλικ για display.

 

 

-Με ποια θεματολογία ασχολείσαι?

 

 

Φυσικα καστρα και πειρατες, αλλα η λατρεια μου ειναι ο Β παγκοσμιος.




 

-Από τί εμπνέεσαι για τις δημιουργίες σου?

 

Απο μια ταινια η ενα ντοκυμαντέρ η ακομα και απο ενα βιντεοπαιχνιδι.

 

 

 

-MOCers που σε έχουν εμπνεύσει/έχεις σε υπόληψη?

 

Κυριως οι Ελληνες δημιουργοι με τους οποιους εχω συναναστροφει σε εκθεσεις αλλα και εχω δει δουλειες τους, εσυ ο Ηλιας Ηλιοπουλος(ardohoth) ο Γιωργος Ευθυμοπουλος(Μπυρομαχος) ο οποιος αναλαμβανει και μου κανει τις φωτογραφησεις, ο Μπαμπης Οικονομου(BoBKiD) ο Γιωργος

Αδαμιδης (paintballman) ο Παντελης Μανθος. Αυτα ειναι τα πρωτα ονοματα που μου ερχονται στο μυαλο. Σορρυ αν ξεχασα καποιον



 

 

-Physical ή Digital mocing (και σε τί πλατφόρμα)?

 

Μονο physical. Βαριεμαι την διαδικασια την ψηφιακης δημιουργιας, δεν ειναι για εμενα, θελω ψαχουλεμα στα κομματια και χτησιμο γκρεμισμα μεχρι να βγει η δημιουργία οπως την εχω στο κεφαλι μου!

 

 

-Quality ή Quantity?

 

Προσπαθω οσο μου επιτρεπουν οι δυνατοτητες μου να βαζω quality στα moc μου, φυσικα ενα κακο που εχω ειναι οτι οταν θελω να φτιαξω αυτο που εχω στο μυαλο μου δεν λυπαμαι τα εξοδα. Quantity οσο παιρνανε τα χρονια μεγαλωνει το στοκ μου σε κομματια και δεν εχω μεγαλο προβλημα.

 

 

-Με τί ασχολείσαι στην καθημερινότητά σου πέρα από τα LEGO?

 

Εργαζομαι σε φαρμακευτική εταιρεία στον τομεα της παραγωγης

 

 

-Συνήθως που mocάρεις? (λίγα λόγια για το workspace σου)

 

Εχω το δικο μου δωματιο στο σπιτι και αισθανομαι απίστευτα τυχερος.Βεβαια οπως γνωριζεις ποτε δεν ειναι αρκετος αφου εχει γεμισει με μοκ φιγουρες και σετ και πλεον κανω αλχημειες για να χωρεσω και αλλα...

 


 

-Πως έχεις οργανωμένα τα LEGO σου? (θήκες? ανά χρώμα ή σχήμα?)

 

Εχω τα κλασσικα συρτακια με κομματια αλλα το μεγαλυτερο μερος ειναι ταξινόμημενα σε σακουλακια και ταπερ,φυσικα εχω και ενα μεγαλο κουτι με κομματια για να ξεχωρισω αλλα δεν βλεπω να γινεται ποτε αυτο χαχαχα

 

 

-Τί ώρες περίπου προτιμάς να mocareis? Ακούς παράλληλα μουσική/TV ?

 

Μοκαρω βραδακι συνηθως, αλλα οταν με εχει πιασει η λυσσα μου βρισκω χρονο ολη την ημερα και περναω απο το moc που δουλευω και βαζω κομματια συνεχεια!


 

 

-Διακρίσεις ή κάτι σχετικό για το οποίο είσαι υπερήφανος που κατάφερες σχετικά με τα LEGO?

 

Περαν απο αναφορες σε ξενα blog και sait δεν εχω καποια διακριση. Υπερηφανος ειμαι για την αποβαση στην Νορμανδια που εχω φτιαξει και εχει αποσπασει κολακευτικα σχολια οπου εχει αναρτηθει.

 

 

-Θα ήθελες να δουλέψεις ως σχεδιαστής της LEGO?

 

Δεν νομιζω να εχω το ταλεντο να το κανω οσο και αν θα το ηθελα..και στην αποθηκη της λεγκο να δουλευα χαρουμενος θα ημουν χεχεχε

 

 

-Οι δύο αγαπημένες σου δημιουργίες, και ποια σε εκφράζει περισσότερο?

 

Αν θα ξεχωριζα δυο θα ηταν το moc "no way out"με θεματολογια ζομπι και το " Your finest hour" Η αποβαση στην Νορμανδια το οποιο ειναι ενα moc που με εκφραζει και ηταν ονειρο μου να φτιαξω. Ο τιτλος ειναι εμπνευσμενος απο το παιχνιδι medal of honor frontline για το ps2 που ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου.

 

 

-Ξανασχολείσαι με παλιά project/moc για να τα βελτειώσεις?

 

Συνηθως οχι δεν βρισκω τον λογο, προσπαθω να βελτιωσω της τεχνικες μου στα επομενα project. Μου αρεσει να βλεπω τα "λαθη" Στα παλια μου moc και να κανω κατι καλυτερο στα επομενα.

 

 


-(αν συλλέγεις set) Ποιό είναι το καμάρι της συλλογής σου?

 

Ο voltron ειναι ενα απο τα καμαρια μου!!!!!

 

 

-Η αγαπημένη σου minifigure?

 

Forestmen. Φιγουρα που εχω λιωσει στο παιχνιδι μικρος

 

 

-Πόσο χρόνο αφιερώνεις συνήθως για κάποια δημιουργία σου?

 

Απο μια εβδομαδα μεχρι και 6-7 μηνες αναλογα το κοστος και τον ελευθερο χρονο που εχω.

 


 

-Θεωρείς τον εαυτό σου LEGO purist? (3rd market? Clones? Cutting?

Βάψιμο?)

 

Επειδη η θεματολογια του β παγκοσμιου δεν υπάρχει στην λεγκο, αγοραζω απο εταιρειες οπως bricknania, united brick και brick warriors φιγουρες αυθεντικες lego που εχουν custom print υψηλης ποιοτητας, σε τιμες μεγαλες αλλα οπως ανεφερα και πριν δεν κοιταζω το κοστος αμα θελω να φτιαξω αυτο που μου αρεσει. Οπλα και αξεσουάρ των ιδίων εταιρειων αλλα δεν ειναι λεγκο

 

 

-Κρατάς ή χαλάς τα moc που φτιάχνεις?

 

Κυριως τα κραταω...

 

 

-Κάποιο WIP project που θα ήθελες να μοιραστείς?

 

Δουλευω μια καστροκατασταση που την επεκτεινω συνεχως.

 

 

-Σχέδια για το μέλλον γύρω από τα LEGO?

 

Λεφτα να εχουμε και χωρο να αγοραζουμε αχαχαχαχ



-Τέλος συνέντευξης-

Ευχαριστώ πολύ για την παραχώρηση της συνέντευξης Ανδρέα! Ότι καλύτερο και με όμορφες δημιουργίες!

Θα χαρώ να απαντήσω στα σχόλιά σας :)

Αν σας αρέσει το περιεχόμενο του Blog μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε την σελίδα στο
facebook Gunman Bricks και να κάνετε Subscribe στο YouTube Gunman Bricks και στο Newsletter!



Μέχρι την επόμενη φορά, BRICK it ON!




 

Σχόλια